Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 3 maj 2012

Gick ut i blåsten

Lite plugg o analyser blev det inomhus.

Sedan tyckte jag faktiskt att "lilla altanen" såg varm & solig ut. Och när man är (sjuk) så får man ju göra ingenting eller ?

Så jag fixade lite kaffe o kom på att jag plockat undan 1 påse med dravelböcker så jag stack ner handen& så blev det den som kom med ut .

Men ack så fel jag hade det var ju orkan där nere så jag blev inte så länge sitta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar