Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 15 maj 2012

Snabbt nere på botten

Jag dök snabbt och hårt nerpå botten tidigare idag.

Jag som ju sällan har radio på ,satte i fel kontakt i köket & plötsligt spelades
När löven faller med Carola , den låten sjöng underbara maggan på pappas begravning

Och inte nog med det utan   
Hunden försöker hoppa upp i ett fönster han aldrig brukar sitta i och i den farten river han ner min Folkracepärm

Känslig som jag är vissa dagar så tror jag att det var tecken från ovan ?
Vad "han" ville vet jag inte

Men fy vad jag åkte ner i svarta hålet.
Jag  kom snart till liv igen ,men känslan satt kvar en stund.

Hålet  känns fortfarande för jäkla djupt o mörkt

Men det ropar inte lika många ggr i veckan på mig som tidigare .

Sådana här tillfällen är jag glad att jag inte har så dåligt psyke så massa andra skitsaker drar ner mig.

Så konstigt det kan bli ibland ,men nu är Klumpen borta & huvudet fyllt med annat.

2 kommentarer:

  1. Klart att det var ett tecken :) Styrke kramar!

    SvaraRadera
  2. Petra.
    Hm undrar vad han ville då ??
    Men han har säkert koll på mig , mer än jag kanske önskar .

    SvaraRadera