Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 23 maj 2012

Inköpslistan påbörjad

Hade ju underbara familjen Sandström/Karlsson här igår .Så nu är festen igång mat & dryck avhandlades och även typ av frågor till tipsrundan behöver 6 frågor  tydligen  , upplägget för em & kvällen vem gör vad.


Det blev 2 inköpslistor 1 till Tjejerna & 1 till grabbarna .Vilken tid ska vi alla vara i Vimmerby ??????????

Viktigt också vad gör vi redan på fredagen .

Måste ju säga att jag har ju himla tur att min make gillar detta med att fixa och trixa ,undrar ibland vilken syn andra har på honom?
Men jag är ju den jag är idag  mycket pga honom.


Listorna såg ju lite annorlunda åt i inhandlingen ??Var nog makens baktanke på det hela .

Vi räknade ca 45-50 personer  alla inte svarat och några redan svarat kan tyvärr inte komma .
Dvs alla inräknade inkl oss som står för festen

Ska bli så kul att träffas igen även det ju faktiskt inte är så länge sedan vi hade den stora släktträffen på makens sida .
Jag hoppas att vädret kommer att vara så fint till helgen som dom säger , men vi har ju garderat oss för både inomhus & ute

Annars så är ju tiden inne nu för massa umgänge då vi har 3 studenter inom släkten 2 på makens & 1 då på min sida.


Så just nu hänger det 2 på kylskåpet o den 3:e har jag fått uppläst för mig då den sitter fast i posten !!!
Snart även midsommar ha ha då blir det ju mys med svägerskan o familjen igen

Men kan ju säga att alla 3 kommer inte vi närvara på  (sorry)


Så kan det ju bli när man har stor släkt & jag med mitt arbete och helger mm 


Japp det var nog det jag ville delge er just nu 


Vi som träffades igår Konstaterade   att den 3:e huvudpersonen för VÅRT 90-ÅRS KALAS  får acceptera våran planering då han inte närvarar hos oss innan lördagen ,säkert helt ok ??

1 kommentar:

  1. Så roligt att planera , men sagt det innan tror jag ?? hur orkar ni allt. Vilket kalas det kommer att bli

    SvaraRadera