Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 4 maj 2012

Liten fördel vara "sjuk"

Hm nu blev det ju fel ordning  detta skulle ju kommit upp igår 3/5 men skit samma 

Ångesten finns fortfarande kvar över att tyvärr missa några utav Felix hemma matcher i fotbollen pga jobb .
Men idag kan jag ju faktiskt se den ,bara jag får 1 chaufför och det har jag ju. Dvs mamma/mormor som ska se matchen får komma förbi och hämta upp mig och ev.dottern.

Har gjort övningar idag o tagit lilla piller mot ömmande kropp.

Lilla mammahjärtat är laddat inför kvällen och rösten såklart för hejja ska jag 

1 kommentar:

  1. Synd att ryggen spökar men lite bra du förgyllar fotbollen med din närvaron

    SvaraRadera