Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

lördag 25 december 2010

Annorlunda jul

Nu är vi redan inne på juldagen , hade en så trevlig dag igår även den var annorlunda än tidigare år. Men vi träffade ju dom " bästa " har ju varit ute i snön och lekt med nellie .
Grabbarna fixat lite som vanligt när dom ses & även varit i nya huset. Barnen nöjda över sina klappar och visst har dom varit sysselsatta . Uffe fick ju bok av Per morberg då kvällen bjuder på något ur den. Vet inte när eller vilket år jag var ledig sist på juldagen MEN SÅ SKÖNT ATT VAKNA i lugn & ro

Nu blir det lite vin vid brasan med Gretha , resten är iväg och sysselsätter sig i snön duktiga och lekfulla dom dom är " Uffe, barkis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar