Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 21 december 2010

Leggings

Leggings  har inte varit något som lockat mig tycker absolut inte det ser klätt ut ,men ok Nellie har fått ha det på sig & även tomten har med sig nya i klapparna 


Men vuxna människor som springer mitt i sommaren med kjol/klänning  i +  30 grader med thigts under ???????
Japp jag vet förutfattade meningar  av mig .


Jag kan faktiskt ha ändrat mig för i garderoben finns det 2 st ,jag ska ha dom nu i vinter då jag köpt 2 lite längre tröjor & 1 "klänning"
Men känslan just nu så kommer dom inte sitta på i vår/ sommar 2011.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar