Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 3 december 2010

Redan Fredag

Gud vad tiden bara springer iväg & ändå har jag ej hunnit göra det jag tänkt ...................massa saker
 men det löser sig vid tillfälle. Nu är det ju inga världsliga saker utan helt normala. helgen bjuder upp till jobb hela helgen"varför önskade jag detta" eller gjorde jag det NEJ UTAN eftersom vi var på dop förra helgen som ju jag trodde skulle vara denna söndag så tänkte jag ju ta pass *2 lördagen men när vi sedan uppfattat att det var förra söndagen som lilla Vera hade sin dag blev det visst så att självklart tog jag även söndagen till att jobba i helgen .


Har inte lagt in korten sedan Stockholm eller då dopet MEN JAG SKA vid tillfälle.
Annars bjuder helgen för resten av familjen på handboll, kör i kyrkan & massa GARAGE FIX & kräftskiva .


Visst ja nu i veckan spelade Felix lag i handbollen en DM match som dom VANN ENDAST MED 1 BOLL dom är så jävla bra även att dom faktiskt släppte sin ledning med 4 bollar precis i slutet men men det är ju slutresultatet som räknas . Japp tyvärr missar jag ju lördagens match om nu inte mina snälla kollegor släpper mig på rast så jag hinner att se ngr minuter.


Dax att styra upp dagen så den flyter på för resten av familjen //hej hopp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar