Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

lördag 4 december 2010

Mer ??

Imorgon ska Uffe iväg igen , och jag hoppas mycket faller på plats , fick dåliga vibbar från förra även att jag inte vet så mycket vad som togs upp som ev ska lösas inom kort tid &besvikelsen som fanns . Men jag är ju helt övertygad om att detta kommer bli bra .Vet inte vad jag själv har för känsla inför att jag ju vill förändra lite på MIG själv ELLER det ska absolut inte vara som 2010 även om JAG är JÄVLIGT DUKTIG PÅ ATT LÖSA vissa saker HA HA men som sagt med rätt inställning ofy bra relationer så löses det mesta //

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar