Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 17 december 2010

Nr 5 i 20-listan

Då var det ju dax att försöka få ihop nästa uppgift

Nr:5 min/na bästa vän/vänner 


Oj nu blev det svårt ,tur att jag har min kopp med Kaffe framme .Visst har jag vänner som står mig nära  både privat & även jobbet som jag kan småprata med om det ges tillfälle .
Men umgås ju faktiskt inte så ofta med någon ??
  MEN HAR JU ABSOLUT  DOM SOM JAG HAR  väldigt nära MIG dom har ju varierat genom åren då man slutat skolan ,flyttat ,fått barn MEN DOM FINNS JU ALLTID KVAR INOMBORDS 



  • En riktigt bra vän behöver du inte träffa flera ggr om året utan , även om det gått ca 2 -5 månader sedan ni hördes /träffades av så känns det som ni vet allt om varandra så uppdateringen går snabbt 
  • Du kan ringa gråtande vilken tid på dygnet till henne 
  • Hon har alltid tid att träffas (tyvärr gäller inte detta mig )
  • Ni börjar att skratta helt plötsligt när ni tex hör ngt på radion eller möter någon i centrum pga denna grej påminner om det ni upplevt innan 
  • Ni vet saker som är hemliga för andra även att ni nu är vuxna .
Så det är ingen tvekan vilka jag har på denna listan 

  • Maria
  • Linda
  • Jenny 
  • Johanna 

Sedan kan man ju träffa en människa nu i vuxen ålder som man önskar man lärt känna tidigare men som förgyller tillvaron när ni ses mitt i livet oavsett när var hur vi lärt känna varandra 

  • Jenny -ej samma som innan 
  • Maria-ej heller samma 
  • Sandra T
  • Sandra N
  • Lindha
  • Carro
  • Inger 
  • kan ha glömt någon !!!!!
Men mitt i detta hela så är ju  min Make min bästa vän på många sätt då vi ju delar så mycket vill ju absolut inte favorisera någon inom släkten men min älskade svägerska Gretha .

Detta är min blogg så jag skriver vad jag vill (nästan)

TACK FÖR ATT NI FINNS I MITT LIV 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar