Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 27 december 2010

packning

Har ju haft så sköna dagar i stugan med svägerskan. Igår efter jag jobbat färdigt så var vi ju själva ngr timmar så då lagade Uffe till kött & pommes med någon ny variant av sås.Dom hade varit i Vimmerby på rean & hittat tuffa byxor till Vera & Harry .
Blev till att fundera idag vid packning vad ska med hem & vad ska lämnas kvar för vi är ju tillbaka i stugan onsdagkväll eller torsdag Fm för att invänta nyår vi vet fortfarande inte exakt hur många vi kommer att bli,känns helt ok om antalet minskar mot tidigare .

Jag lämnade våra sällskapsspel & lite kläder i " vårt rum " & uppe på lofftet har barnen också lämnat lite.
Återstår att se om rätt sak kom med inför tvättmaskinen mm
Självklart så gjorde Felix sig illa i 1 fot igår vid pulkaåkningen så han fick ligga högt med den på kvällen. Hoppas det inte blir så jobbigt då det snart är fotbollscup igen på schemat .nellie hade också fått tider på lite träning inför senare cup .

Freddy var iväg och körde Folkrace igår söndag gick väl kanon i kvalheaten 3 vinster men tyvärr gick det sönder i finalen .

Dax att styra upp lite annat, men ville bara skriva av mig lite

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar