Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 7 december 2010

Vilken tur eller ??

Hade en bra måndag igår med lite inköp av fler julklappar & hittade dräkt till Felix inför deras julshow.Det har inte varit världens lättaste , och lättast var det att han bara fick ta det jag köpte  HA HA

Så bra att det löste sig smidigt även att det ju behövs lite mer klappar innan jag är nöjd  men då har jag avstyrt 1 uppdrag denna vecka .Återstår bara lite till ?????????????

Mindre kul / tur .

Det som är ledsamt var att läsa på andra bloggar hur tokigt allt kan bli , när man ev vill för mycket !!!!!
och orsakerna/önskningarna är olika på hur man ser på dom eller grundar sig på . Går inte in så mycket på detta för i mitt hjärta gör det ONT ONT SÅ JÄVLA ONT 

Men jag är ända ganska nöjd med min tillvaro just nu & om jag behöver agera så gör jag kanske det  //

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar