Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

lördag 18 december 2010

Småsaker

Kaffet står   här bredvid med rykande härlig doft HA HA

Vet inte riktigt vad jag tänkt att skriva idag ,men  kan ju säga att torsdag-fredag var ju Nellie hemma också från skolan då hon inte var riktigt frisk .Torsdagen annars bjöd på julklapps inköp för barnen till skola och kompisar ,sedan var ju tanken hem och äta mat men eftersom vi tog så lång tid på oss i affären så blev det faktiskt pizza från frysen  väldigt god eftersom dom är bakade på pizzerian  & 100 % lovat av mig att efter Felix  handbollsmatch skulle vi stanna på Mc donalds för att äta .
Stoppade in 5 barn i bilen o 1 ledare sedan började färden mot matchen i Vetlanda  där (vi ) tyvärr förlorade med ngr bollar

DET BLEV INGEN MC DONALDS PGA SKOLDAG I MORGON !!FREDAG 17/12

Behöver jag säga att mina barn var besvikna på sin mamma ????????????????????????????????

Fredagen lugn ,handlade faktiskt tillsammans med maken till kvällen var en liten snabbsväng på GRÖNA SKYLTEN  var förbi hos Freddy med lite grejer till lägenheten så nu kan dom sätta upp gardiner ,ska även komma förbi idag för att hämta till annat fönster .

Middagen som var planerad till 5 personer räckte ju givetvis till 3 extra varför blir jag förvånad ???????
Men kvällen avslutades enbart med min familj & mys i soffan innan god natt ca 23,30

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar