Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 10 december 2010

Gissa vem ??

När jag tittar igenom mina kommentarer vet jag inte till 100% om det är den personen jag tror att det är men hoppas ju att jag tänker på rätt person   & återigen dessa anonyma känner dom mig eller vet vem jag är?vill dom känna mig ? och då är anonyma för dom inte har egen blogg eller för dom inte vill avslöja sig utan vill kunna faktiskt vara anonyma pga vilka dom är 


Jag  har ju redan haft inlägg på detta att det tyvärr är svårt att säga vissa saker för det blir så lätt fel ,alla är ju inte som jag och säger vad dom faktiskt känner jag ber givetvis om ursäkt om jag sårat någon "obefogat" alla är ganska så dåliga på att ta KRITIK PÅ rätt sätt tyvärr blir det genast PERSONLIGT även om det faktiskt är något en hel grupp kan dela på .


Sedan dessa kryss som jag har då t.e.x. gilla ,hoppsan ,gillar inte & lycka till  dom passar inte så bra till dom olika inläggen har jag märkt .
Dax att logga ut hörs senare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar