Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 20 december 2010

Vad fattas ??

Jag kan inte släppa känslan av att det fattas något paket !!!!!!!!! eller nej paketet är inte borta utan menar att jag glömt att köpa har tittat igenom listan på vad vi skulle kolla på i Ullared & även tittat på listan på vad vi köpt allt har  jag inte skrivit upp som är inslaget men det är ingen fara med det, utan det är småsaker som inte står med  men det som  jag känner fattas är något större MYCKET mer värt än typ 15 hårsnoddar i varierande färger till Nellie .


Har även letat igenom varje väska jag använt sista tiden för att se om jag lagt någon lapp i med "förslag " men inte 


Visst ska beställa på nätet en grej för grabbarna men det hinner jag ikväll när mer saker löst sig.Jag  ska även vara slapp och ev  köpa presentkort  till Freddy 


Det löser sig nog ändå även om jag tyvärr ej kommer på vad det är det räcker ju absolut med dom säckarna som finns med klappar .
Nu kom jag på att lilla Vera ska ju ha 1 paket också men det vet jag ju vad jag ska köpa 


Ha det bra tills vi hörs igen 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar