Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 7 december 2010

Kanske ska börja

Hittade i utkastet 

Har nu hittat andra typer av presentationer av sig själv eller som någon skriver 30 -listan men så många hade ju inte jag på min men så skrev ju inte jag av den första jag såg utan den vet jag inte vart jag "såg " kommer inte heller ihåg vem som hade denna som jag skrev av utan den hade jag skrivit på 1 papper jag hittade bland allt annat  , återstår att se vilken jag gör .Har ju inte börjat så det kvittar nog vilken det blir om jag nu kommer att fylla i detta ,även om några känns mer lockande än andra att utvärdera och skriva om & sedan måste det nog kanske komma på rätt dag också för att det ska kännas rätt om det nu var så att det skulle gå i ordning?????
Så nu är det tomt i utkastet & inte kan jag just nu komma på vad jag ska hitta på utav intresse att blogga om, även om hjärnan går på varv ibland 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar