Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

söndag 12 december 2010

SÅ HIMLA Glad

Jag känner mig ovanligt glad idag,kan inte sätta fingret på vad eller varför ????
För just nu är jag ju ensam hemma & det brukar inte uppskattas utav mig ,OK HUNDEN ÄR JU HEMMA !


Men snart kommer ju Nellie hem efter sin shopping med Uffe & dom har med sig mormor hit hon ska också kolla på gymnastiken .
Uffe ska ju på möte så han missar denna tillställning (inget ovanligt)  men det är så mycket annat folk som är där, så säger vi inget till Nellie så märker hon inte det .Och ev kommer ju faster Gretha och kollar ,för vi pratade om det igår då vi ju umgicks hela dagen 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar