Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

lördag 4 december 2010

Förlust

Jag hann ju titta ca 20 minuter på Felix handbollsmatch , tyvärr åkte dom på riktigt stor förlust men SÅ blir det ju ibland & just i denna sporten kommer målen snabbt.men tror nog ändå alla gjorde sitt bästa . Jag har ju inte träffat Felix ännu & fått respons av honom .

Men det är ju så set ofta ser ut i sporter ibland glider man på räkmacka & ibland får Dom ta i så blodsmaken känns ordentlig .
Men som sagt säsongen har ju endast börjat så det kommer att växla resultat.Kvällen annarsi bjuder på mer jobb för min del och för. Och för Uffe & barnens del Är det kräftor med tilltugg som gäller
Imorgon tror jag inte vi behöver ställa något alarm utan kanske kan få ta det lugnt ??

Trevlig dag hoppas jag ni haft

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar