Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 14 december 2010

Nr 3 i 20-listan

3: Mina föräldrar 
Vet inte riktigt när dom träffades men vet att det blev vigsel 1969 .
Mamma föddes i Gullringen & pappa i Stockholm .
Deras liv tillsammans varade till 1979 ,men vänner var dom fram till 2009 då min/vår älskade pappa lämnade oss .Självklart  var dom väl inte överrens varje dag men vilka föräldrar är det oavsett gifta/skilda 

Mamma var även med då pappa tog sitt sista andetag tillsammans med mig, Uffe Och min syster och hennes sambo .
På blommorna vid pappas grav hade mammas bukett ung kärlek livslång vänskap 
Mina föräldrar har alltid funnits om jag behövde dom oavsett vad du nu kunde gälla , vi firade födelsedagar & julafton ihop nästan alla åren ,eller jag var bara utan pappa 1 år och det var 1996,medans mamma nu dom sista 3 firat i Stockholm med min syster .
Av respekt för mina föräldrar går jag inte in mer på dom 


JAG HAR ALLTID KÄNT MIG ÄLSKAD UTAV DOM 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar