Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 16 januari 2014

3 av 4 gick PHU vilken tur



Jag blir eller blev lite SKRÄMD AV makens ord efter hans och grabbarnas " utbildning"  genom klubben 

Efter den sk. utbildningen så säger räddningsledaren att 
om uppslutningen varit lika dålig som tidigare 

så skulle NOG  inget tillstånd ges inför 
vecka 28 

ÄRLIGT ???????
så höll jag andan några sekunder & tankarna virvlade


Hemska tanke på flera sätt
 





Hoppas jag kan gå nästa år , även att vi har lite kurser och utbildningar genom jobbet



2 kommentarer:

  1. Leena
    Vi vet ju att kraven höjs på oss och att det varit lite dålig uppslutning tidigare
    Och om jag fattade rätt var det väl bara Uffe som var där utav oss som jobbar mest i organisationen både runt Semesterracet och övriga tävlingar
    Men vi får väl säga att iaf tävlingsledningen var där genom Uffe och han får väl visa sig lite från säkerhetsgruppen också

    Och visst förstår man att med så många personer i området så är det bra om så många som möjligt utav funktionärer och oss andra deltagit

    SvaraRadera