Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 3 januari 2014

Nu ska mamma hjärtat bli helt igen & annat


Yngsta sonen varit borta 1 vecka


men idag ska han ju komma hem

Han har firat nyår ju hos kompis lååångt bort 
ha ha 

Läste på fejjan i annan persons inlägg just då över att sonen inte var hemma hos * över nyår
Då svarade någon
dax att klippa navelsträngen ,,,

nej tack kände jag då 
inte redan 

Så gamla är dom inte

 iofs" just" den andra i killen är väl 17 i år ,,,,,,

Så med glädje kommer jag ju sätta mig i bilen och åka alla dessa milen 

Det bästa kanske är att maken & jag får egen tid 

eller räknas inte det ?????


Annat nu 

återigen denna "fejjan "
Klart alla får skriva vad eller vilka inlägg dom vill

fast ibland blir jag förvånad över kommentarer eller DÅ ingen respons på olika kommentarer
tänker inte ge 
förslag 
utan erkänner att jag blir full i skratt åt många , som gör inlägg & inte får ett enda kommentar
eller att kommentarerna kommer
Men då är det plötsligt inte fri tolkning på detta inlägg

och ibland förvånas jag över att den som gjort inlägget inte alls har koll på vad som senare rullas upp

sedan har vi detta med vilken koll alla har på vad jag gillar eller kommenterar ???

för tydligen är man ju värsta faccebookaren då man bara gillar eller skriver dit något i annans inlägg
ha ha

Kanske var det någon som hann att se mitt "flipagram "
bilder som växlade
jag var nöjd över detta och tyckte det speglade sådan glädje i mitt liv 
detta hann vara på fejjan / instagram 
ca 5 minuter innan dottern 

KRÄVDE DET SKULLE TAS BORT 
,,,,,,,,,,,,,,,    ,,,,,,,,,,,,,,

så jag med lite ledsen tumme raderade bort det

Ang instagram

Där är jag och dottern inte heller ense om vad som ska läggas ut
     återigen är jag pinsam 

jaja 
tror jag följer ca 250 st ??

och även DÄR  jag kan ibland fundera på 
varför gör jag det , när man ser på bilderna vissa lägger ut 
så kanske ska rensa lite där

FÖR på något sätt vill jag väl inte se massa ,,,,,,,,,,

klart jag lägger ut halvroliga saker
men lite klass tycker jag nog jag har

Annars har nog 2014 
samma stuk som slutet 2013 



1 kommentar:

  1. Jag förstår du längtat efter honom . Och just detta med facebook och även instagram håller jag med dig om vad man lägger ut
    Jag vill helst klara mig utan sjukdomar och människor som tycker synd om sig själva för någon förkylning
    eller bilder där man ser totalt slut ut

    SvaraRadera