Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 24 januari 2014

Att känna sig ensam !! ??

Denna ÄR hittade vid rensning i utkastet ifrån november ???


Tror faktiskt alla någon gång upplevt känslan av att vara ensam trots eller även att du har sambo/make, maka  barn & föräldrar och massa släktingar, kollegor

Har ni inte upplevt  detta så grattis till er att ni sluppit den känslan

Den gör dig ganska så sårbar oavsett i vilket sammanhang den kommer och smyger sig på

och ibland har vi svårt att prata om den iaf jag

dvs att säga till andra eller den du känt dig ensam ifrån eller saknaden av vid tillfället

För den personen eller personerna kanske inte alls förstår vad du menar


Ni som känner mig vet kanske att just vara ENSAM är det värsta som jag vet , nej är inte mörkrädd eller tror någon ska röva bort mig  mm mm

//

2 kommentarer:

  1. Så tror jag faktiskt vi alla känt oss någon gång , och visst är det märkligt att känna så även om familjen är stor
    tror inte du är mörkrädd
    Hoppas helgen varit fin för dig och din familj

    SvaraRadera
  2. Fattar absolut vad du menar , men tycker du försöker vara mera öppen nu i dina inlägg
    kram till dig

    SvaraRadera