Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 29 januari 2014

Skulle kunna heta Uffes värld eller Dan

Ni som kollat in här innan , har nog sett jag nämnt att jag ska kolla in utkastet och rensa och då även publicera lite av " det "

Blev full i skratt när jag hittade denna 

så här bjuder jag på fri tolkning  

Tänker absolut inte "hänga ut maken "
  så ni tror han är en ,,,,,  egen tolkning ha ha 

            

Nej han brukar inte ha klänning på sig( tror jag iaf inte )

Detta är inget program jag följer just nu
ha ha
men såg en liten snutt  härom dagen ( typ ???) säkert repris ???  

Och blev SÅ full i skratt , för vissa saker skulle absolut kunna vara honom i huvudrollen
  DVS HAN FÅr MIG JU ATT SKRATTA GANSKA OFTA  även att jag ju har lite taskig humor enl mina nära o kära
jag skrattar ju inte riktigt åt det som dom gör


och ni som känner oss 

fattar väl vilken person som spelar " Andy" = japp brooosssan 
eller är han inte det ??? 

ELLER VID  mera eftertanke 

är det nog brooorsssan som är Jim 

jaja 

Ibland är dom ju precis som i avsnitten precis hopplösa och ibland är dom ju faktiskt riktigt bra 




2 kommentarer:

  1. Men dom är väl syskon

    SvaraRadera
  2. Sofie
    Ha ha
    nej dom är ju inte syskon utan farbror & syskonbarn
    Men det är lite svårt för omgivningen att förstå eller komma ihåg

    SvaraRadera