Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 3 januari 2014

Sparka igång 2014

Denna " lånade" jag hos


Fanns flera olika hos olika vänner , men nu blev det denna 

Men då huvudet just nu är ganska så (nollat) över funderingar så tänkte jag att jag smyger in 2014
eller så kan vi kalla det  minns lite av  2013  


på något sätt är jag glad att inte 


Malin
har gjort någon ännu ???
 eller vem vet hon kanske hade tagit fram en rolig / spännande sida hos mig 
som ingen visste fanns ,,,,,,,,,,,,



Nu till listan :

Att lista



Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Var på semester med familjen och övriga släktingar utanför Sverige 
Var brudtärna vid bröllop

Hur har ditt 2013 varit?
Då jag ju inte brukar gnälla svarar jag BRA

Blev du kär i år?
Vissa dagar blev jag mer kär i min Make än dagen innan 

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig att glömma?
aLDRIG ÄR TUFFT ORD , men kommer iaf minnas länge då vi berättade för våra fina ungdomar att vi ska på semester & glädjen då brudparet insåg att dom kunde få följa med  &då vi alla satt på flygplanet på väg till Turkiet.Och när vi insåg att bilderna om hotellet inte ljög om hur det var 

Vad är din största framgång 2013?
Ha ha 
Att jag lyckades pricka in en ledig dag med maken då vi varit gifta 10 år 


Bästa köpet?
Bästa och bästa 
Vi prutade ju lite i Turkiet 

Vad spenderade du mest pengar på?
????????????????????????????
Gjorde någonting dig riktigt glad?
dET TROR JAG NOG 

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?
Ha ha 

Vem har du umgåtts med mest?
Känns som svaret bör vara motor människor 
Men på något sätt har ju medlemmar ifrån familjen varit där också 

Vart reste du under 2013
Till Turkiet
Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014?

Funderar på den 
Vad gjorde du på din födelsedag?
Spelade bowling med familjen, släktingar  och hade en trevlig kväll 

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Brukar inte tänka så , och nu skulle vi väl tänka 2014 ?

Vem saknade du?
Beror på dagen eller aktiviteten 
Tyvärr har jag / vi missat lite olika aktiviteter med släkten pga vårt intresse ,,,,,
så om vi säger vad istf vem = TIDEN 

De bästa nya människorna du träffade?
Bästa ?? Men visst träffar man nya människor och vissa sätter sina spår 

Vad vill du säga till dig själv inför 2014?


Snälla Bisan , stanna upp och ta in din omgivning ,du behöver inte rusa ifrån den utan ta vara på den ist 
                      &
Jag ska även sätta ner foten och ta min plats som någon sa till mig att göra ,,,,,,,,,,,,,


Vet inte om detta bjöd på överraskningar ???
tror inte det 

Men det blev iaf ett inlägg 

//Ciao på er  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar