Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 27 januari 2014

Folk förstod du var sjuk & lite ris / ros


Började halvbra , lite slentrian i tänket 
Så någon minut försent drog jag igång förarmötet 

så det störde mig ganska länge 

Är lite saker man kan  förbättra även om man är nöjd 

Tyvärr såg man inte allt som hände / kunde hända 

Någon person var väldigt lugn även den miss av lite flaggor 

Detta måste läsas på bättre , vissa förare blev förvånade ,,,, 
Bl.a. Bl.a. 

Var en härlig dag , även om jag saknade mina vanliga kollegor  ,,,

Det är roligt när folk tackar & säger vi återkommer nästa år eller redan till påsk 

Störande också med kostnader man blir överraskad över 

Jaja det både risade / rosade på olika sätt 

Jag har jobbat på 3 av dessa tävlingar sedan 2009 i tävlingsledningen kunde ha varit 4 
men vi ställde in 2012 tror jag  ?

Tidigare år har jag gjort lite  annat 

Lite annorlunda form på tävling men kul på något sätt 

...............


Det var denna tävling som allmänheten förstod att du var sjuk (kära pappa) 

Du var inte vid Gnagaredalen denna dag 2009 

Inte jag heller jag var hos dig i Västervik 
Uffe fick svara på många frågor 

Läkaren gav lnte permis 

Med facit I handen var  det tur 
För din värdighet hade gjort dig ledsen 

Liten intervju i tidningen var det också 
Dagen till ära 

Annat om helgen kommer i annat inlägg 

// ciao på er 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar