Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 8 januari 2014

Jag laddade men KOM AV MIG TOTALT


Jag hade nästan känslan inom mig , den började krypa 
      &
Så föll jag 

Får nog snurra tankarna inuti min "lilla hjärna " 

ORDENTLIGT 

Och kanske även be om hjälp 

för jag vill ju genomföra detta 


     Under tiden 

Lutar jag mig tillbaka på / mot tryggheten 


Kaffet kan man JU  nästan alltid lita på 

1 kommentar:

  1. Nej
    fall inte utan be om hjälp så hoppas vi det löser sig
    kram

    SvaraRadera