Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 20 januari 2014

Det går sådär just nu


Nej det GÄLLER INTE KÄRLEKEN ELLER FOLKRACEN eller lite är det nog

UTAN att svara på frågor till mötet med chefen
tvätta, diska ,handla
rasta hunden

och sedan ha något dravel på tv som snurrar

Men just nu är prio ETT
PAPPREN TILL CHEFEN

Det gäller ju att visa henne jag har en lugn sida ,,,,,,,
Och herregud MINST 3 STYRKOR  ska jag skriva

jodå
jag står stabilt på jobbet , tyvärr är jag på något sätt lik chefen om nu hon får säga
eller hon har ju sagt det

men att hon har ,,,,  ,,,,

nu handlade det ju inte om henne 

Ni undrar hur jag har tid att sitta här 

JAG DRICKER JU JAVA I LUGN & RO 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar