Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 10 januari 2014

Jodå VI håller igång


Detta inlägg kommer typ bara mina "motor vänner "förstå ,,,,,

Antar  du sitter där uppe på molnen och kollar 

Hoppas iaf 


Vi laddar inför vårt 5:e Semesterrace utan dig 

Vi utmärkte oss 2012 och  tog emot pris för vårt jobb 

Vi har olika sätt att se på saker 

Vi fortsätter att driva vissa frågor i högre instans , vi skapar ämnen 

Dvs klubben är lite på tapeten även fortfarande på träffarna 

Vi törs sticka ut hakan  

Ibland tänkte vi fel & fick smäll på fingrarna 

Vi anser vi FAKTISKT ger ,,,,
En bra inledning /start in i sporten 

Vi tänker på framtidens förare 

Ingen vet hur det HADE VARIT om du stannat kvar hos oss 

Det var bra förr 

Vi har gått vidare 

       Med dessa ord vill jag säga 
Vi sitter inte och rullar tummarna 
Utan håller igång  

Tack pappa 

2 kommentarer:

  1. jag gillar detta inlägg även om jag inte tillhör dom som är motorvänner
    Önskar jag hade haft detta intrersse och fått träffa dig och dina kollegor

    mellan orden tycker jag förstå ni har något motsrånd just nu
    Stå enade så fixar ni detta
    och jag tror nog pappa där uppe har ett öga på er

    SvaraRadera
  2. Tack Malin
    Vi tar gärna emot flera kollegor , motstånd och motstånd ?
    Vi kanske löser det

    SvaraRadera