Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 23 januari 2014

Fina människa


Min blogg och mina inlägg

såg på fejjan ett inlägg eller typ en text på / över en bild
bla bla bla

                                      As i have grown
                                       older, I`ve learned
                                      that pleasing
                                      everyone is
                                       impossible,but
                                      pissing everyone off
                                       is a pice of cake 


Jag vet inte om något speciellt ligger bakom detta ??

men på fejjan utav annan så nog fan kastas det skit över henne 

men i mina ögon & skulle jag göra vad som helst för att ha henne som vän 

är det en fin person 
som rest / reser sig så sakta 

med säkert för många oväntad hjälp 

All Kärlek till dig  E

www.lantlollanpakullen.blogg.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar