Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 16 januari 2014

Kloning vore bra ibland


Lugn det  kommer inte att  bli så eller se ut så här 

Tror inte samhället eller någon skulle vilja ha 2 av mig 

Men det skulle behövas enl min kalender & mina funderingar , eller funderingar var väl att ta i lite 

Men det känns som vissa saker skulle man vilja vara delaktig i men pga olika anledningar blir det inte så varken för maken eller mig

Om jag bitter 

Ja just nu är jag det ( för olika saker )

Nog om detta , för annars kan det spåra ur 
och katastrofen kan komma närmare 

4 kommentarer:

  1. Hej .Jag har just hittat din blogg och tycker den är mycket blandad med inlägg. Det jag mest reagerat på är att du skriver om tiden som knappt finns men det verkar inte som du gör något för att hitta den

    Era barn är det viktigaste och det är dom som ska ha mest tid med er
    både tillsammans och varje förälder för sig

    Önskar dig en fin fredagmorgon

    SvaraRadera
  2. Hej där anonym
    Tackar för du tycker bloggen är blandad och håller absolut med om det pga den är ju typ beskrivning av dagarna ?

    Håller inte med dig om att jag inte försöker att få mera tid, har ju bla bytt lite arbete för att finnas på eftermiddagarna och kvällar i veckorna
    sedan är ju faktiskt barnen / ungdomarna iår 14,16 och 22
    Absolut är barnen det viktigaste
    dock är det ju så att barnen delar ju vårat intresse även om jag antyder att tiden är knapp ibland

    Men återkom gärna
    // Bisan

    SvaraRadera
  3. Vi önskar väl alla att vi kunde klona oss ibland

    Tror du inte samhället skulle gilla 2 av dig
    Men klart man undrar vad du missar men antar det säkert krockar med jobbet

    Vad roligt att du bytt lite uppgifter på jobbet
    så ryck upp dig och skit i sura kommentarer

    SvaraRadera
  4. Sara
    visst handlar det om jobb , då tyvärr maken varit tvungen att jobba vissa helger & jag har ju samma helgpass som innan även att jag jobbar mest dagtid nu
    och ibland är livet svårt att få ihop , just nu är jag inte bitter

    Nej 2 av mig vissa dagar önskar jag ingen
    ha ha

    SvaraRadera