Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 23 januari 2014

Nr 2 i en dag / utmaning 2014


2. Om jag blev tvingad (under pistolhot) att tatuera in ett citat från en låttext i svanken…

Ni som nyss hittat hit eller vill,veta vart jag hittade denna så är det ju hos Tigrinnan klicka på namnet så kommer ni ju dit / till henne 

Herregud jag lyssnar ju knappt på musik ,,,,,,,
och i svanken skulle jag inte tatuera mig heller 

"har ju funderat på skulderbladet eller ,,,,,,
en sol eller djävulen som ligger på molnet
eller så har ju faktiskt Felix målat en åt mig " 

och citat ???  !!!!!

jaja 
jag gör på mitt eget sätt som vanligt 

Madonnas Like A Prayer

Life is a mystery

skulle jag nog kunna göra 

och bästa versionen av denna tycker jag ju att Jay Smith gjorde i idol 



Dottern har hjälpt mig med att ladda ner en app där jag kan spara musik & hoppsan där hade jag ju 31 låtar  med blandad musik

Tanken (min ) var nog att plugga i lurar i öronen och bara gå och då hoppas kroppen följer takten ???

jodå jag inser att folk mycket väl kan skratta åt mig 
   och SOM OM JAG BRYR MIG

HA HA

1 kommentar:

  1. En djävul på moln låter spännande
    Jay var min favorit under det året

    SvaraRadera