Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 1 januari 2014

Tog på mig makens tröja


Grannarna skjuter fortfarande raketer 

Även att det var över 1 timme sedan 2014 slog in 

Och värst vad trafik det är på kvarteret 

Klockan är ställd inför jobb

      & 
Jag tog på mig makens tröja & bullar upp kuddar bakom ryggen 

Bör iofs också försöka hitta en snarkning på youtube 

För att ev kunna lura mig att han är här bakom mig 



Just nu känns det som natten blir låååång

Jaja 
Med Navy ,,,, rullande på 3:an 
Gnäller jag inte så mycket just nu 

Fastnade verkligen för denna bild 

 

Vad 2014 har i åtanke ?????

Absolut har den mottot 

Carpe diem 

Och jag ska visa (lite mer ) uppskattning 


2 kommentarer:

  1. Så mysigt du försöker att skapa för dig , även om jag inte tror på det

    Gillar ditt motto
    önskar även att du hade skrivit , varvat ner med din familj

    SvaraRadera
  2. Tack anonym
    Nej det funkade faktiskt inte att låtsas han var hos mig
    och jag lovar att jag ska försöka varva ner med min familj men det hänger ju inte bara på mig

    SvaraRadera