Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 15 januari 2014

Frustrerad ÄR BARA förnamnet


Ska det vara så jävla svårt att göra som vi bestämt !!!!!!!!

Tänker inte hänga ut någon DIREKT HÄR &nu 

Men kan ju säga att det var tur för ,,,,
Att jag faktiskt inte hade tid att ta diskussion JUST DÅ

Utan jag hade fullt upp att få ordning  så dagen rullade utan konflikter 

Så om denna känsla är kvar på måndag 

Får jag nog ta en SOBRIL innan mitt samtal med chefen och vårt samtal 
Annars kanske jag gör mig olycklig 

"Nej det är inte chefen jag är frustrerad över "

Och på något sätt är jag glad att det kommer gå 5 bilar till Kalmar 

För jag ska lnte sitta dom milen ,,,!!!!
Skulle SLUMPEN bli så 
Måste jag nog hitta på en ursäkt för jag är så tyst 
Eller så väljer jag väl att köra 

// ciao på er 

1 kommentar:

  1. Men vad arg du verkar , men hoppas det går över så du inte går resten av veckan och hela helgen på detta sättet
    lycka till på ditt samtal

    SvaraRadera