Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 10 januari 2014

Ska jag läsa DENNA ?

Är detta en "dravel bok"

Eller har den någon sanning 

Dvs typ tips i den stressande vardagen ?

Och vill jag verkligen ha ett / en perfekt man 


Titeln
Den perfekta mannen ,,,,

Finns han eller finns HON den perfekta frun / sambon 

Det tror vi säkert några ggr om året ??

Och vad är perfekt ?????

Svar = ,,,,,,,      ,,,,,, ??  !! 

Individuellt i varje relation 

Och omslaget 

Nja 
Tyvärr faller ju inte jag för det 

Även om JU semestern var underbar & maken badade i havet  1:a dagen &jag önskar hängmattan 
Ha ha 

Har ju faktiskt läst ut 

Fortfarande Alice 

Boken om professorn på universitetet som drabbas av  Alzeimers (stavning ?)

Får erkänna den satte sig inombords 
Och visst Fick man sig en tankeställare 

Fick ju också testa sitt eget minne ? 
Vissa frågor som hon skulle svara på 
 Hade jag svårt att minnas ,,,,, hm 

Väldigt bra bok 


Ska även ta mig i kragen &ladda upp för 

Hypnotisören 

Tjock tjock bok 

Har inte sett filmen (om det nu finns någon ) 

Jaja nu var det ju denna boken 

Alltså 
Den perfekta mannen 

       Klart det är en DRAVEL BOK

Så nu ska jag bara hitta tiden för slapp 
     
Självklart ladda kannan med Java 
Så är jag nog igång 


Men inte idag ,,,???

En fredag full med annat ,,,,

// ciao på er 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar