Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 9 januari 2014

Blev ju VÄRSTA sociala helgen utan större planer



Jahop torsdag redan enl kalendern , barnen inne på dag 2 i skolan
ny termin & gäller att bita i SURA ÄPPLET
och kanske plugga lite mera ?????????????????

Inlägget skulle iofs handla om förra helgen
inget jobb för mig i kalendern 

Maken hade saker han var tvungen att fixa så både lördag &söndag var han iväg
en sväng 

Min tanke var att typ slappa / mysa på lördagskvällen ,,,,,,,

Blev bjudna på kaffe hos svågern bakom skogen
ingick inte i mina planer då 
Jag ville kolla på det nya svenska äventyret på kanal 4  bla bla

Vi gick dit själva jag & maken
skulle typ bara vara borta en kort stund
TJENA
VAR VÄL HEMMA CA 00:45

Ska inte klaga , gott vin massa godis och ??????? samtal
ha ha
Våra fina ungdomar kom också senare och häll oss sällskap  (2 yngsta )

Den äldre hamnade visst på soffan senare under natten 

Söndag 
Sonen skulle åka till Tjejen !!!!!!!!!!
japp det har han skrivit ut offentligt nu på fejjan 
att han har en 


Så vi körde dit honom och tänkte vi svänger väl förbi hos annan svägerska än den jag mest skriver om
och vips så var ju svågern ifrån lördagen där också  och timmarna flög iväg 

även om det inte väsrsta sociala med Hockey så kollade vi självklart på det

      så nu retas jag lite

                              KLART MAN KOLLAR PÅ DET 

                                                 NÄR SVERIGE SPELAR FINAL 
jag är tuff och kallar det stolt Svensk !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1


OCH VISST  var maken tvungen att ringa BROOORRSSAN
men han var ju inte ens hemma
undrar om han vet hur man spelar hockey ???? ha ha

Men på något sätt var det ändå bra att det var på tv för då hade jag ju något att göra innan bilen skulle för hämtning utav sonen

 Men så typiskt att finnarna skulle vara bäst i förlängningen ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,  ELLER



mÅNDAG = RÖDDAG
Då var det slapp på hög nivå
en stund iaf

Blev en sväng även denna dag till Emmaboda för lämning av arbetare på makens jobb 
och visst passade vi på att eller maken & yngsta sonen att åka Go-cart och åt också en otroligt god pizza ,,,,,,,,,,,

Dottern åkte till mormor en sväng som blev över natten 
jag är nog klar här ?

så med dessa orden hoppas jag ni ser jag faktiskt haft familja mysa ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

 Maken har påpekat att jag skriver fel PÅ FEJJAN 
DVS 

                                                             ALA`´ FAMILJA 

HAN SÄGER DET HETER 

La familja  ????????????????????????????

Och sedan har jag skrattat åt en kommentar på fejjan 
som rörde just my familja ????????????

 Herregud känner jag VÄX UPP 
kvittar vad du tycker så ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
är jag också stolt 



//

2 kommentarer:

  1. Skriv du vad du vill, a la familja, la familja, familjen... Spelarväl ingen större roll egentligen:-)
    Kram från svägerskan i släkten, la släkta, a la släkta;-)
    Får väl ta den där trettondagsmiddagen snart?:-)

    SvaraRadera
  2. Ha ha
    Nepp spelar ju ingen roll , och eftersom jag är som jag är fortsätter ju jag på mitt sätt
    Ja vi måste försöka ta den där middagen
    kram

    SvaraRadera