Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 13 januari 2014

Tur vi har Fejjan ELLER ??????


Användningen av denna sajt kan säkert diskuteras i det oändliga ,,,,,,,,,,

Några är där  flera ggr / dag 
uppdate på allt  bla bla bla , några 1 g/ vecka

Eller så tycker man att just mitt sätt är lagom ha ha

& vissa bara för att vara nyfikna , skriver inga inlägg längre
Men har världens koll ändå 

Men sidan kan också avslöja saker som annars inte kommit fram ??????????

eller så kommer det fram tidigare & ställer till en stor scen 

Om jag menar något speciellt ??????????????????

Japp men utan större krig 
ha ha 

I lördags morse kom maken upp och lade sig , jag visste att han hade en träff på morgonen för leverans av saker för lite jobb ,,,,,,,,,,,,
Och det tillhör inte ovanligheten att han sover hela natten nere ?
 jodå ibland försöker jag väcka honom 

Men jag ställer ju ingen klocka på nätterna för att kolla om han är vaken/ sover  eller dvs få upp honom till sovrummet

Alla var tydligen trötta för klockan hann passera ?? innan jag hörde lilla godingen nere , jag ville inte gå ner och stöka för mycket så hon blev väckt ?? !!!

Men kaffet fixades och frukosten kom fram & även en runda på fejjan blev det
och så hittade jag ett inlägg ,,,,,,,

som jag tänkte svara på eller typ fråga ??????

Insåg sedan snabbt att Maken ju smugit ut ur huset när jag somnat 
så videon är ifrån natten som passerat 

Vad jag tyckte om innehållet eller planeringen att fixa saker nattetid ?eller hur man tar vara på den lediga tiden ??

Första timmen jobbade dom säkert 

Men sedan ,,,,  ,,,,   ,,,,  ,,,  spårade det ju ur & vad jag sedan tror det  blev utav dagen efter 

Nepp jag bjuder inte helt på det här i offentligheten

Men Min maken gick upp med oss & leverans av sakerna för jobbet hade han fixat 
och dagen fyllde vi med härligt umgänge 

nej jag skojar inte 

Ha ha 

Jag vet att många säkert skakar på huvudet åt detta &
skiter jag ju i 

Och att flera tycker 
typiskt DOM 

men ja ja 

Det var inte 1:a ggn och inte sista 

Och jag är inte förvånad , även om jag klart funderar över vissa saker som förändrats sista tiden 

// Ciao på er 

1 kommentar:

  1. Hur gamla är era barn funderar på just som du skriver att den lediga tiden ska uppskattas
    Jag har inte denna sajt du nämner men har vänner som fastnar ofta där vad jag kan förstå

    Lycka till med din tanke över 2014

    Häls .. Lollo

    SvaraRadera