Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 30 januari 2014

Skolresa , Födelsedag & folkrace och lite jobb


Just nu är det inte så mycket inskrivet i min kalender


japp ligger efter med födelsedagarna på närmaste anhöriga & bekanta 

                 hm slarv måste jag säga 

skulle försöka och sätta mig med lite schema inför närmaste veckorna och även "rätta" semestern 
iår behöver jag inte vara tvärtom alla andra

utan jag har mer än 2 veckor i följd eller ska IAF HA DET blir väl iaf 4

Min lilla make han undrar vad jag sparar mina dagar till ??????????????????????????????????

jag har inget bra svar på det 

Tillbaka till rubriken 
yngsta sonen ska ju sluta 9:an och skolresa är på planering

så han slängde ut en fråga på sms till mig på ett datum  & jag upp med kalendern
                                     det var tomt den dagen 

borde iaf ha stått 2 saker den dagen / 2 födelsedagar 

jaja 
Så när jag isf skriver i dessa 2
Återstår om jag ska skriva 
Skolresa eller folkrace 

Jag tänker absolut inte skriva arbetstid 
Utan då får chefen verkligen beordra in mig 

Vet att jag tjatar om schema & just nu hinner jag fan lnte andas mellan önskemål, diffa & invänta fastställt schema 

Och  sedan börjar det om

Någon sa till mig (frågade)
hur gör ni när / om dottern ska köra folkrace också          

     ??????????

Vad svarar man på det ,,,,,,

Vi får självklart köpa en bil till & en biltransport EXTRA 
eller kanske ska börja laga den vi har 

FATTAR NI VÄL 

Och den stora skillnaden bör väl bli 
                             

Att det kommer gå åt 
Flera kannor 

Ja ja 

Just nu är jag typ bara i planering till april  

//
Ciao på er 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar