Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 29 januari 2014

Nr 3 i en dag / utmaning 2014


Hm vilken tur att ingen följer detta slaviskt ? !
för jag gör det ju iaf inte

Men då är vi framme vid nästa utmaning

Nr 3 En grej jag skulle vilja  lära mig

Vill & vill ?

Listan skulle ju kunna bli huuuuuuuur låååång som helst 

Så jag tar väl en kopp java & funderar på vad som kanske kan överraska mest



En grej , vad är nu en grej ??
,,,,,   ,,,,   ,,,,  ,,,,   ,,,, ,,  


Just nu kan jag typ svara spontant 


  • svetsa
  • bygga bil
  • meka
  • eller även trolla med spöt 
ha ha 

Nej jag ska nog hitta på annat 

även om det skulle underlätta om jag kunde det här över

Nu vet jag

jag skulle vilja kunna åka 
                   


Jag kör en dubbelbild 


" obs " detta är dock önsketänkande 
nepp eller jo jag tror kanske på tomten också 

//Ciao på er 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar