Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 13 januari 2014

Snackisar innan jobbet & kaffet räckte inte !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Idag var vi plötsligt 4 som skulle ha kaffe vid frukost

och ni som kollade på 4:ans nyheter missade väl inte kaffe är bra för minnet ??

Då jag ju gärna håller samma mönster i mängder mm ( vardagar)

Så fattar NI NOG ju att inte kaffet som är beräknat till 2 personer  räckte till  att jag skulle slänga upp fötterna i soffan när alla lämnat huset , ev efter tvätt & disk fixat

Och då även till rundan på blogglistan
Så nu väntar jag att det ska puttra klart 

så kommer nog denna dag också fungera för mig 


Och nu till snackisar ???
Enl programledarna( 4:an) är detta vad man måste veta innan man åker till jobbet 
07:15 
vi pratade om detta idag 
har inte dom flesta redan åkt innan 07:15 ????

Hade köpt det bättre om det sändes 06:15,,,,,,,,,,
 och vilken skit det var idag som dom rapporterade om

Men det kanske ska tolkas att detta ska man snacka om på kafferasten på jobbet ?

Nu ska jag inte vara negativ , men jag har inte riktigt rätt sällskap på mitt jobb att samtala om detta
Även om jag trivs väldigt bra på mitt jobb 


Annat ämne 
 Jag ska inte lura er som kanske fattat eller tror att jag ska ta tag i mitt liv och tänka annorlunda 
men jag ska iaf försöka

gäller många områden och även personer 

Jag har inte börjat ännu med varken det ena eller andra 
eller jodå  vi gjorde ett litet försök i lördags till lunchen 

att äta tomatsoppa ifrån receptet på 5:2 men Maken hade i lite extra saker & så åt vi bröd till ,,,,,,,,

Men gott var det 

Med bilden under här önskar jag att både ni andra och även jag själv tar in dessa orden 






Hoppas ni har eller då får en bra Måndag

undrar om även denna måndagen faller i ramen 
jag håller igen varje måndag fram till klockan 


11:00

Jaja det är iaf dagen julen ska ut så kulorna i granen ska plockas bort och diverse saker ner i källaren


Tanken var ju vi skulle raska ut granen med lilla godingen i helgen , men vi hade annat att göra 

som vad  ?????

kan ni läsa i annat inlägg 
dvs det har ni nog redan läst om , om ni nu inte kollar in hos mig flera gånger per dag 


//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar