Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 19 april 2012

40+2

Herregud vad tiden går , hänger absolut inte med alls .

ok vet jag är tjock men jag menar ju inte GRAVID VECKA 40 !!!!!

 Men ok då har man passerat sträcket ???  !!!!!!
men är det just detta streck som är det magiska jag är inte så säker på det .
huR VET MAN vilket som är rätt.


Ja ja mitt liv fortsätter ju typ som tidigare , fullt upp som alla andra föräldrar eller arbets kvinnor 
för nu är jag väl kvinna ???


Jo då det tycker jag låter bra , jag är kvinna nu  men gud vilka krav som ställs på mig då 



  • Se stilig ut även i vardagen, kläder, smink, hår  
  • Skor med klack på
  • Klocka på armen & fint armband 
  • Röda fina naglar 
Herregud igen säger jag 

Nja just nu känns det inte som jag är så sugen på att bli kvinna  denna veckan  för  det tar ju säkert 1 tid att anpassa sig i nya rollen .

Så jag sitter kvar här i soffan med mysbyxor (har ju inte varit ute idag )
och reklam T-Shirt på mig (folkrace/funktionär)
med endast förlovning / vigsel ringarna 
okammat hår 
något korta naglar 

Koppen med kaffe är ju också här 

ha en bra dag  idag 

//

1 kommentar:

  1. Jag vet inte om det är just 40 heller som är den magiska .

    men härlig beskrivning på vilka egna krav du har

    SvaraRadera