Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 2 april 2012

Faktiskt lite lugnt

Vart ska jag börja ? har både lite & mycket att säga "vräka ur mig " men jag håller mig till vad rubriken från start innehöll.

Stackars maken var helt ensam hemma några timmar i fredags , jag jobbade , Nellie på disco & Felix med kompis ha ha , men lagom som maten var klar fylldes visst bordet .

När jag slutat jobba blev det lite sent umgänge med vår gudson och hans föräldrar då vi var på födelsedags kaffe .

Lördagen innehöll handboll då våra grabbar fick 1 match mot sina föräldrar  ok vinst för grabbarna 25 - 18 men bra spelat av föräldrarna . 1 straff åkte dom på och 1 utvisning  skaffat av samma spelare ur föräldra -laget  hm jag är inte alls förvånad då maken fick 2 minuters utvisning !!!!   ????

grabbarna är ju faktiskt 14-15 år så lite måste dom väl tåla 
ja ja lite måste man ju kunna bjuda på sig själv ??

Sedan ladda om för att åka barndop, litet trevligt dop lagom långt , fin sång av kompis till huvudpersonen och hennes föräldrar .
God smörgåstårta o tårta  till kaffet  kul att träffa några av våra släktingar som vi inte träffar så ofta .

Kvällen hemma var bara lugn & skön , maken överraskade oss alla med sitt förslag till middag  men hörde sedan hur han tänkte  vid det förslaget 


Tacos då jag ju gillar just denna maten så visste han att jag med glädje skulle ställa mig vid spisen och vid grönsakerna , ok  det fanns sådan baktanke ??????
Men gott var det och mycket åt vi . Gott rött vin fanns också framme .


Det som är mest förvånade är att ingen ringde eller kom  hem till oss.Men det gör absolut inget alls .
Söndagen fylldes med jobb och det var trevlig dag då vi firade födelsedag
 sedan lite folkrace jobb på em


 SÅ HIMLA KUL ATT DET ÄR PÅ GÅNG


maken följde med in då han skulle på möte LITE SENARE men han passade på att göra lite jobb  och GIVETVIS sonen hängde på.


Var hemma lagom i tid för att hinna ta det lugnt tillsammans med dottern också.


vet inte när det var så här lugnt ???
men måste erkänna att lite skönt var det

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar