Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 16 april 2012

Vilken tur du hade tid för mig

Dessa ord i rubriken sa dottern till mig igår kväll vid god natt hm visst funderar man ibland 

Vad är man för förälder ???ja tanken har slagit mig under vissa stunder . Just nu är tankarna på dottern spruta/sprutor , mot livmoderhals cancer som ska tas 3 st inom 6 månader med start idag . så här trodde dottern det skulle se ut ?? 

Hörde av annan förälder att nej dom är alldeles för små för att ta sprutor eller bli sjuka ?? varför ta sprutor innan sexdebuten ? jo jag vet att vår dotter  inte haft den ännu 

Jag hade ju självklart samtalat om detta ämne med maken flera ggr innan beslutet togs av oss föräldrar 

Jo hon tog den med mig som sällskap och jag föräkrade henne om att flera tjejer var lika nervösa som henne  , själv hatar jag ju verkligen sprutor  så ni behöver inte fråga om storlek eller färg för jag kollade inte på denna händelse  , men snabbt gick det & jag var extra mamma åt kompis också som var lika nervös som egna dottern .

Ja ja nu är det bara invänta nästa tillfälle , för om jag är önskvärd så ska jag finnas där för henne .  älskade dottern  

2 kommentarer:

  1. Klart du hade tid för henne , önskar min mamma hade lagt denna tid på oss barn typ vid olika aktiviteter som du försöker att göra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för du ser jag verkligen försöker hitta tiden
      //Beatrice

      Radera