Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 19 april 2012

Dagen kommer närmare

Tjoho , snart enl planerna så ses vi ju igen Tulia  och vi   har saknat  lilla familjen , ok visst vi sågs ju snabbt vid påsken men då var det ju fler omkring oss. Känns som det var evigheter sedan.

Det kommer det ju även vara i helgen då antalet tydligen visar 103 eller 108 ??? Vi ska ju ha släktträff på makens sida , kommer säkert bli roligt att träffa alla ? jo jag har träffat några utav dom under våra år tillsammans .

Nu handlade ju iofs inlägget från start om Tulia och hennes föräldrar eller förälder ?? tyvärr så ser vi ju inte hela familjen så ofta.Men det löser sig ju säkert vid tillfälle .

Men då jag ju är så ego så 
Önskar ju jag  faktiskt lite att plötsligt så kom samtalet ifrån Freddy  vi är på väg mot er    
och tänkte stanna över natten (eller gärna flera ha ha )  .

Just nu är världen utanför mig ganska så grå och trist så när jag kommer ut i friska luften idag  återstår att se    är ju faktiskt inte heller så himla pigg.

Fick hoppa över skolan igår igen då jag på em  plötsligt blev översköljd utav illamående & blev många besök på toan (utan större ? resultat) men fy faaan
BLÄ BLÄ som "kompis "sa innan/ tidigare  i veckan 

Men kvällen flöt utan göra sig av med något , fick ju besök av gudsonen och hans familj , men jag lämnade över Sixten ganska snart till Uffe orkade inte busa med honom ??.

Jaja jag överlever , men tanken var ju att jobba morgon idag , men hoppsan vad trött kroppen var  och den ville inte alls följa med och jag blev kallsvettig/benen ville vika sig under mig 
 så blev att hitta 1 telefon för samtal till jobbet .

Herregud är ju pinsamt att ha varit sjuk i 6 dagar redan iår.
men men så är det , blir nog ändå inte sjuk i protokollet utan tc- i jobbanken . 

Det kan man ju iofs säga att just den" lilla "biten är bra med schema systemet vi har att är man sjuk 1 dag så kan jag ta - på timmar istf sjuk.

Då jag kom ifrån ämnet så får jag väl avsluta med att ni som har mig på facebook såg säkert lilla Tulia  när hon satt så fint på fotot igår. 
Vilken härlig tjej  och vad vi saknar henne 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar