Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 20 april 2012

Vad är ELLER BLIR detta för comeback ??



Nya fotbollsskor är inköpta och han får trots skada och dåligt tränings underlag vara med på matchen  iofs korta byten då för att spara sitt knä

men vilken lycka  som blänkte i ögonen på honom.

Behöver jag säga att jag jobbar ikväll och missar hela det underbara tillfället
jävla skit också
men får väl skicka med maken kameran , som ju ändå sitter på laddning inför den stora träffen  på Karlssons sida imorgon lördag

Men vad är det för väder som visar sig på sämsta sättet iaf just nu , jag minns hellre tillbaka tills då  dessa foton blev tagna  .
IMG_1575_internet
Serie segrare 2011


Ja ja  det kommer säkert bli flera bilder utav denna sorten
vartefter säsongen kommer igång och allt faller på plats .






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar