Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 12 april 2012

Kommer det bli 1 natt ensam igen

påsklov för barnen och jag jobbat /jobbar .Hoppas maken hunnit det han tänkt skulle hinnas med under kvällen.
Ni behöver absolut inte oroa er över min ensamhet , utan självklart så kommer jag ligga bredvid maken .Men det är ju barnen som är på vift ev. över natten.Eller Felix har ju inte varit hemma sedan i tisdags då han passade på att åka till kusin.

Utan det gäller ju Nellie som sover varannan natt hemma och varannan natt hos kusin"barn".

Jag vet att det säkert är himla många som tänker GUD SÅ SKÖNT
jag tillhör ju inte dom , det vet ju ni som följt min blogg tidigare

Japp vi får väl se hur det slutar. Oavsett vilket så ska det bli skönt att komma hemåt igen

2 kommentarer:

  1. Tycker du inte lugn och ro är skönt, har inte följt din blogg så länge.Men den är varierande och rolig

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej jag uppskattar absolut inte att vara utan barnen , men visst önskar jag ju mer lugn och ro i vår tillvaro ibland

      Radera