Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 3 april 2012

sjuk eller bara trött på kaos

Har ju som sagt sovit på jobbet inatt, så när klockan ringde så upp med mobilen för att kolla om maken var vaken & det var han ju men drog sig lite .Nästa gång jag ringde så var det något dämpad Felix som svarade men frukost på gång o syster vaken .Pratade även snabbt med henne (slö) ha ha

Sedan kom sms från dottern ring hem !!
sms av maken  kan du ringa hem det var något strul ??


mamma (jag ) fick ju släppa allt för att ringa hem. kaos  bara förnamnet
Felix skulle inte gå till skolan kände sig inte bra , Nellie försökt att städa upp /hjälpa honom då det tyvärr ramlade ut påse  med ris ur skafferiet

sur bror ville inte ha hjälp utan klarade sig själv ???


Han lät inte så värst pigg och hade ont i magen & syster intygade han inte såg pigg ut ??

Så det blev bara skolan för dottern 
Sovand son hemma med ont i magen & blek vid 11 -tiden , ville absolut inte röra på sig just då ??

Måste ju tyvärr säga det är ABSOLUT DÅLIG matchande  med sjukdomar & påsk i vår familj

när kommer det gå 1 hel vecka och alla är på den platsen dom ska vara ????

1 kommentar:

  1. Men så trist det låter , hoppas det inte hänger i för länge hoppas påsken blir som förväntat

    SvaraRadera