Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 16 april 2012

Mer ordning.

Visst är det skönt att komma hemifrån några dagar och bryta vardagen lite & visst hade vi det bra i stugan.
Men känslan av att vara hemma igen och "allt " återgår till det vanliga tex huset fylls av släkt och många kockar vid spisen mycket skratt o stim ha ha.

Och som sagt skolan igång för barnen ,maken jobbar igen .

Felix iväg på grästräning med fotbollen för 1 : ggn på väldigt länge då han vilat sin kropp/sitt knä .

Har tid till magnet röntgen snart hoppas verkligen det blir bättre beslut eller lättare att förstå , och ev  kanske bra besked.

Träna på,  träna på så gott det går.....

men återstår att se.

Enl tidigare inlägg så ser ni att min kalender fylls på.

Är faktiskt ganska glad över det , även om det inte alltid låter så .

Men visst är det väl så att den vanliga vardagen passar bäst oavsett att den ser olika ut i varje familj.

Garaget har börjat att ta sin tid. Då nybygget ska hinnas att provköras
Innan Semesterracet. Så jävla fin är bilen , även jag inte gillar vitt ??

Men men detta är ju stor del av vårat liv så det går nog lång tid innan jag suckar över timmarna.

Sedan just nu är det renovering på det som maken körde sönder

nu blir det iaf kaffe och lugn o ro med dottern som är hemma ifrån sina aktiviteter ikväll pga hosta och spruta/spänd arm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar