Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

söndag 29 april 2012

Jag skäms ÖVER ER ibland

Jag rensar bland halv skrivna inlägg med kaffet i handen  och något gott till i lugn & ro har slängt massa skit 


Måste ju bara slänga in detta  ifrån utkastet min blogg och mina tankar
jag ansvarar inte över era reaktioner 
(tänkerabsolut  inte skriva månad eller årtal  datum )
kommer knappt ihåg att jag var så frustrerad över ................







Kalla mig gärna  jäkla kärring eller vad du/ni vill ,  jo ibland lever jag på  1700- talet med kyskhets bälte ?????  nej jag nöjer mig med det jag har !!!!!!!!!

men tro inte att jag kanske  alltid kommer vara tyst . Visst vet jag om att ni tycker det är häftigt att var buksvågrar med kompisar eller då  era kusiner/ eller dra över  kompisar till era tjejer och vilket jävla bra tillfälle ni valde ???   !!!!

 ni är så himla pinsamma 
och har ingen respekt för varandra eller era tjejer  och att det är häftigt att få brev på posten för olika tester  jäkla idioter  är ni  .
och sättet ni skrattar åt historierna

Men det kanske vore bra om allt kom fram ????Jo för någon av er vore det bra , få kärleken finns inte mellan er på rätt sätt
Man ska vara ärlig även om ni tagit steget fel
Tyvärr 
Ibland önskar jag ni ej var förebilder för ...................?????????    !!!!!!!!!!!!!!!

3 kommentarer:

  1. Bra skrivet alla borde tänka till och visst har du rätt i vad gällande respekten för varandra.

    Detta med förebilder är ju svårt och ni som är så många inom släkten.

    Tror du någon av släktingarna läser din blogg?

    Nej du behöver inte ansvara över reaktionerna som kan komma.

    Har varit dålig på att kommentera men läser alla dina inlägg.

    <3 M

    SvaraRadera
  2. Väldigt bra skrivit.
    Det är jobbigt att förlora sin förälder. Jag kommer aldrig att komma över det har jag inset. Jag måste bara lära mig att hanskas med det bättre.

    SvaraRadera
  3. Anonym- för mig spelar det ju ingen roll vilka som läser bloggen. Just detta med förebilderna kan jag ju skratta åt lite.

    Frugan- Det är svår hanterat //Kram

    SvaraRadera