Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 16 april 2012

Vilken planering ?????!!!! och ABSOLUT KLONING behövs

Hm vem har planerat denna säsong för barnens fotboll , har dom inget liv eller social samvaro ????


Just nu orkar jag knappt titta på hur mycket matcher som krockar med varandra mellan dottern & sonen , 
men hur är planeringen då det är match samma dag/kväll som skolavslutning & kvällen innan midsommarafton , några tappar säkert andan om jag nu tror rätt och 1 match är samma dag som den "stora marknaden här i lilla orten"
mig kvittar det precis !!!!
 kan vara hur många matcher som helst jag har absolut inga känslor för detta fenomen
visst om jag nu är  ledig så kan jag väl spendera en stund men är gärna hemma också.


Har bara tittat snabbt , men inser ganska snabbt att här gäller det kloning till 200 %  för att visa sig som förälder på matcherna.För mina barn har FAKTISKT 2 FÖRÄLDRAR 


Sedan underlättar det ju absolut inte att Felix matcher (hemma ) spelas 1 mil härifrån  


ja ja det funkar säkert även iår  , är ju bara samvetet som får en känning.


Ska även ta fram "lilla önskeschemat" över veckorna  /månaderna .


Men nu kaffe  till lunchen 

2 kommentarer:

  1. Sonen min vill börja spela... Sådär tycker jag.
    Men klart han ska:)!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Klart han ska få börja h ha.
      Men visst finns det tillfällen jag önskade att ingen av oss hade några intresen ?? Annars så gillar jag ju vara morsan på kanten ,eller på bänken som åskådare

      Radera