Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 4 april 2012

Glädja någon

Hm kollar man igenom min blogg så är det visst mycket folkrace mellan raderna även om jag inte direkt skriver ut just ordet 


                      folkrace


men just nu har jag ju ringt /satt  in reserver på olika sätt .Alla blev nog glada (eller hur var det med den allvarliga   mannen ) som var på mitt mobilsvar idag på morgonen .


ok jag föll ju för makens tanke om att skämta att inom 2 timmar vill jag veta om du vill ha platsen 
eller inte ??
jo självklart skojade jag ju , så jag har sms vilket nr det blev på fredag .




Hoppas faktiskt att få samma uppdrag även innan v 28 2012 också


 för enl mig själv passade jag perfekt till det förra året ?


men visst fick man lägga viss tid helt i onödan då personerna inte brydde sig om att tala om att de inte var så sugna på att köra.

ja ja glädje ska man väl dela ??  och jag gör så gott jag kan 

2 kommentarer:

  1. Vet du inte vem det var på ditt mobilsvar?

    Tror nog du sprider glädja omkring dig , men man får vara sur med ibland

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo jag vet vem som var på svararen ha ha

      Radera