Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

söndag 15 april 2012

Bara jobbat lite

Japp då är söndagen snart slut för denna veckan. Och ny vecka knackar på med allt det innebär ??

Hade faktiskt önskat att alla vore lediga 1 dag tillsammans , våra lediga dagar går så fort och inte är det ofta alla är lediga samma stund heller (tror ni fattar)

Men denna helgen känns det inte som jobbet haft mig 100% ????
även att i kalender så var det jobba både lördag o söndag .
Kl 8:30-15 lördag & 12:30-20:30 söndag . så fanns känslan om ledighet i min närhet.

Vill helst inte titta i kalender över när nästa lediga tid kommer för oss !!!!!!

Nu ska jag lägga mig o inväntar sömnen . Och vaknar nog till lite när maken kommer hem från garaget där fix med Folkracebilen krävt tid.
Men det ligger redan sällskap o sängen och väntar på mig

Nej absolut INTE HUNDEN

utan Nellie . Ska bara ligga liten stund säger hon men på något sätt så är hon kvar på morgonen ??
Jodå lite mys faktor ha ha

God natt , hoppas tv söver mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar